четверг, 28 мая 2015 г.

Для чого і кому потрібні рекламні статті?

Реклама - постійна супутниця в нашому житті. Багато її недолюблюють, але при цьому, навіть не помічаючи того, вибирають саме ті продукти і послуги, про які почули, завдяки їй.
Для чого і кому потрібні рекламні статті?

Реклама є всюди. Не тільки на телебаченні, радіо та Інтернеті. Вона використовується в буклетах, рекламних статтях, слоганах, каталогах продукції. Реклама може бути навіть в інструкції з використання будь-якого товару. Крім того, фахівці в цій області вже навчилися використовувати певні прийоми, за допомогою яких досягаються економічні цілі та завдання. Споживач, до речі, навіть не завжди здогадується про це.

Дуже поширені зараз спеціальні рекламні статті, з яких читач, крім реклами, дізнається ще і щось нове і корисне для себе. Реклама - це не нове явище. Вона з'явилася ще тоді, коли з'явився товар і його виробництво. Навіть за часів Стародавнього Єгипту використовували зовнішню рекламу. Але тоді це був кам'яний стовпчик з висіченим на ньому написом. А в Помпеї археологи знайшли більше тисячі свідчень рекламних написів. З часом реклама удосконалювалася і вже зараз досягла піку свого застосування.

Правильно написані рекламні статті - запорука успіху будь-якої компанії

Зараз дуже часто застосовують рекламні статті, які розміщуються на всіляких сайтах. Цікаво те, що такі статті написані дуже тонко, без нав'язування якихось певних товарів або послуг. Це, як правило, пізнавальний текст, який містить незначну кількість елементів реклами. Якісні рекламні статті написані таким чином, щоб не викликати негатив у читачів. Інакше такі тексти називають ще комерційними. Враховуючи конкуренцію, статті повинні бути написані якісно і містити інформацію, яка зацікавить потенційного покупця. Щоб зацікавити читача, обов'язково повинен бути яскравий заголовок і «незаїждженими» інформація в самій статті. Якщо рекламна стаття написана професіоналом, то її хочеться дочитати до кінця. У якісному тексті потенційний покупець повинен побачити вигоду для себе, інакше його написання не матиме сенсу. У читача з'являється недовіра до товару, якщо в статті критикуються конкуренти або принижується людська гідність.
печать плакатов www.v12print.kiev.ua услуги полиграфии Навис.

Рекламні статті, як правило пишуть копірайтери, які мають широкий кругозір і вміють правильно висловлювати думки в статті. У кожної компанії, що бажає розкрутити свій сайт, крім товарів або послуг обов'язково повинні бути розміщені всілякі тематичні статті, які зацікавлять потенційних покупців. Ясна річ, що власник сайту може не мати достатньо часу для того, щоб самостійно займатися його наповненням. Для цього й існують спеціальні компанії по розкрутці та наповненню сайтів. Статті можуть розміщуватися як на сайті замовника, так і на інших сайтах, але з посиланням на рекламований сайт.

Замовник надає необхідний матеріал і бажану концепцію, а автори та розробники, вже орієнтуючись на це, можуть запропонувати найбільш вигідний варіант, так як статті бувають декількох видів, а саме:


  • Стаття для сайту (seo);
  • рекламна стаття;
  • стаття для журналу;
  • авторська стаття;
  • інформаційна стаття;
  • аналітична стаття.

Тексти можуть розміщуватися в періодичних виданнях та в Інтернеті. Розміщення рекламних статей в Інтернеті має свої переваги для клієнтів.


  • Інформацію можна отримати в будь-який час доби, перебуваючи в комфортних умовах. Головне - наявність підключення.
  • Потенційні покупці можуть розглядати пропозиції відразу з декількох сайтів і вибрати найбільш підходящі.
  • Завдяки сучасним способам доставки споживач може замовити послугу або товар з будь-якого куточка Землі.
  • Покупець, при необхідності, може зв'язатися з виробником або адміністратором сайту для уточнення деталей.
  • Реклама в Інтернеті коштує дешевше, ніж на телебаченні, радіо.
  • Ненав'язливість, на відміну від ТБ чи радіо.
Цікаві матеріали:

Візитки, і як правильно ними користуватися

Маркетинг майбутнього: 5 трендів, які перевернуть роздрібну торгівлю 

Комментариев нет:

Отправить комментарий