30, 45 або 60 секунд? Якої довжини має бути радіореклама? Це питання, яке вже давно хвилює маркетологів. Проблема в тому, що на нього немає універсальної відповіді.
Довжина радіореклами повинна бути такою, щоб вона доносила все те, що ваша компанія хоче сказати споживачеві. Не більше, але й не менше. Отже, нижче представлено кілька порад з приводу того, коли слід використовувати ту чи іншу радіорекламу.
Використовуйте 60-секндное оголошення, коли:
- Ваше повідомлення є досить складним. Краще зробити його довшим, ніж залишити перед слухачами багато питань і сумнівів;- Ви повинні включити велику кількість деталей в ваше оголошення. Така вже специфіка рекламованого товару, інакше ваше оголошення може здатися неправдоподібним. Дайте відповідь на питання, які можуть виникнути в голові слухача повідомлення. Але при цьому не перевантажуйте себе відповідями на питання, які не цікавлять слухача. Важливо не переборщити;
- Ваш продукт представляє досить нову галузь. Потрібен час, щоб розповісти, навіщо взагалі він може знадобитися споживачам;
- Вам потрібно креативне «продає» оголошення, створене за великі гроші. Якщо ви покладаєтеся на продає текст, то велика ймовірність того, що вам знадобиться 60 секунд;
Використовуйте 30-секундне оголошення, коли:
Використовуйте 15-секундне оголошення, коли:
- У вас є неймовірно потужне коротке повідомлення. Не варто намагатися зробити його довшим на шкоду якості повідомлення. Багато 30-секундні ролики насправді можуть бути набагато ефективнішими, якщо прибрати в них все зайве і скоротити до 15 секунд. Багато творців рекламних текстів для радіо потрапляють у пастку, описану французьким філософом і математиком Блез Паскаль:«Я зробив цю букву більше, ніж зазвичай, тому що мені не вистачає часу зробити її коротше». Короткі повідомлення до того ж і коштують дешевше. Нарешті, такий формат дозволяє зосередитися на основній думці, на тому, що дійсно принесе продукт споживачеві. Це добре, тому що зайві слова не потрапляють в оголошення;
- Ви працюєте на ринку, де ніхто не дає рекламу. Ніхто крім вас. У такій ситуації може вистачити і 15-секундного ролика;
Останнє роки радіореклама почуває себе все гірше і гірше. А в кризу вона показала помітні зниження продажів. Втім, це не означає, що вона зовсім не може бути корисною для бізнесу. Багато категорій бізнесів дійсно можуть з успіхом використовувати радіорекламу. А вже як визначити тривалість рекламного повідомлення ви тепер знаєте.
Полиграфия Навис на сайте в центре Киева.
Комментариев нет:
Отправить комментарий