При складанні рекламних оголошень дуже важливо робити їх правильно. Так, щоб вони добре справлялися зі своєю головною функцією - із залученням клієнтів. Це не така вже проста задача, як може здатися. І якщо подивитися на безліч різних оголошень з різних областей реклами, то можна помітити, що більша частина з них справляється із завданням залучення клієнтів не дуже добре. Давайте спробуємо разом розібратися, що повинно бути присутнім в рекламному оголошенні, щоб його можна було назвати дійсно вдалим і привертає клієнтів.
Насправді відповідь проста. В оголошенні має бути присутнім заклик до дії. В будь-якій формі. Розглянемо деякі його варіанти:
Отже, це була лише частина можливих закликів до дії, які можуть спонукати клієнтів придбати ваш продукт. Якщо у вас є якісь свої варіанти, то, будь ласка, додавайте їх у коментарях до цієї статті.
Насправді відповідь проста. В оголошенні має бути присутнім заклик до дії. В будь-якій формі. Розглянемо деякі його варіанти:
Пропозиція, обмежене по терміну дії
Якщо у вас є якесь вигідну пропозицію, то серйозним мотиватором для клієнта може стати обмежений термін дії даної пропозиції. Знаючи його терміни, людина набагато рішучіше буде налаштований на придбання продукту або послуги, так як він буде розуміти, що дана пропозиція не вічне. І вже скоро воно закінчиться. А це означає, що йому доведеться купувати даний товар (послугу) вже зовсім на інших умовах. Обмежений термін дії пропозиції - улюблений хід маркетологів, який часто створює підвищений попит на ті чи інші товари.Кількість товарів обмежена
Даний спосіб в якійсь мірі нагадує попередній. Його суть зводиться до того, що компанія пропонує на ринку обмежена кількість товарів. Наприклад, один німецький інтернет-магазин жіночої нижньої білизни продає унікальні дизайнерські колекції обмеженою серією. Що в результаті? Їх просто розмітають за лічені дні. Система продажів цього магазину побудована таким чином, що кожна колекція продається протягом одного місяця або до закінчення кількості примірників. Весь тираж зазвичай розходяться задовго до закінчення 30 днів. На даному обмеженні можна будувати повноцінний бізнес.Головне знайти свою нішу
Безкоштовні подарунки першим 100 (1000, 10000 і так далі) покупцям. Ще один цікавий заклик до дії - це безкоштовні подарунки певній кількості перших покупців продукту. Даний хід використовується вже дуже давно і багатьма компаніями. При виборі правильних подарунків і хорошій рекламі даного підходу можна домогтися дуже багато чого. У США це часто використовується деякими командами, щоб просто заповнити бейсбольний стадіон. Перші відвідувачі матчу отримують подарунки. У таких випадках навіть команди, що знаходяться в чорній серії, примудряються збирати стадіони.Безкоштовні консультації / безкоштовні пробні версії продукту
Багато юридичних фірм пропонують безкоштовні консультації клієнтам по телефону тільки для того, щоб вийти з ними на контакт. Вони розуміють, що після нього певний відсоток зв'язалися з ними людей обов'язково стане їх клієнтами. Виробники програмного забезпечення дозволяють завантажувати в інтернеті пробні версії своїх продуктів, здатні працювати протягом 30 днів.Ставка на прямі продажі
Просто скажіть, що ваш продукт «не доступний в магазинах" (якщо це насправді так). Ви можете поставити на прямі продажі. І такий підхід цілком може увінчатися успіхом. Якщо потенційному клієнтові дуже потрібен ваш продукт, а знайти в магазинах його неможливо, то він постарається швидше зв'язатися з вами.Підкреслити безпеку споживача
Можна зробити ставку на переконання клієнтів у безпеці покупки у вас. Зазвичай це досягається обіцянкою повернення грошей протягом 30 днів без зайвих питань. Даний підхід останнім часом все активніше застосовується і в Росії. Особливо якщо врахувати, що за законом у споживача є два тижні, щоб повернути товар.Безкоштовні аксесуари до продукту
Якісь невеликі аксесуари, які можна дарувати безкоштовно разом з покупкою. Наприклад, продаючи крем для обличчя, можна подарувати клієнту крем для очей. Багато косметичні магазини так поступають. Так що це цілком звичайний хід, до якого всі звикли.Отже, це була лише частина можливих закликів до дії, які можуть спонукати клієнтів придбати ваш продукт. Якщо у вас є якісь свої варіанти, то, будь ласка, додавайте їх у коментарях до цієї статті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий