Видання The Drum визначило п'ять технологічних трендів, які незабаром повинні серйозно модернізувати сферу рітейлу.
Використання офлайн-даних за допомогою технологій
"У найближчі 10 років роздрібну торгівлю очікує більше змін, ніж за минулі півстоліття", - заявив Девід Рот (David Roth), гендиректор маркетингової платформи рекламного агентства WPP під назвою магазину, під час конференції "10 революційних рітейл-інновацій".
Найбільш суттєві зміни чекають мерчендайзинг і смарт-вендінг. Ідея магазинів крокової доступності, які пропонують товари та послуги відповідно до потреб клієнтів, спонукала мережа "7-11" раціоналізувати свій досвід взаємодії з покупцями.
Більшість відвідувачів магазинів мережі проводить там не більше 2,5 хвилин, що не дозволяє сформувати високу лояльність (як це часто буває в низькоприбуткової бізнесі).
Тому, щоб відповідати звичкам покупців ", 7-11" стала використовувати дані про їх покупки для демонстрації наявних товарів і пропонувати додаткові сервіси, такі як Key мене (послуга створення дублікатів своїх ключів за допомогою їх цифрових копій), націлені саме на локальних покупців.
"Місцевий магазин не зміниться до тих пір, поки ви не зрозумієте, що за 2,5 хвилини можете дати покупцям унікальний досвід", - зазначила Лаура Гордон (Laura Gordon), віце-президент компанії "7-11" з маркетингу та бренд- комунікацій, - "Ми не просто думаємо про нові можливості, ми думаємо про те, як нам відповідати потребам клієнтів найбільш точно і локально".
Покупка з будь-якої точки світу і доставка куди завгодно
Майбутнє роздрібної торгівлі буде пов'язане з голографічними моделями товарів на вітринах і дронамі, упевнений глава Магазин Рот, який вважає ці інновації найбільш важливими для рітейл-маркетологів.
Завдяки конкуренції з онлайн-ритейлерами, їх офлайн-відділення змушені сильно економити на орендованої площі. Бренди могли б використовувати нові технології, що дозволяють отримувати товари не виходячи з дому.
На думку Рота, не за горами майбутнє, коли продукти будуть доставлятися за допомогою дронів. Це не тільки дозволить ефективно оцінювати запаси продуктів, але і спростить процес їх доставки, піднімаючи обслуговування покупців на зовсім інший рівень.
При здійсненні покупок голографічні 3D-проекції будуть грати більш істотну роль, оскільки вони дозволять покупцям дізнатися задавати питання про товар за допомогою користувальницького інтерфейсу, який поєднує дані онлайн- і офлайн-каналів.
Невидимі дані
На думку експертів, дані входять в топ інновацій, які "підірвуть" рітейл. Завдяки можливості відзначати одяг унікальними маркуванням, незабаром кожен зможе купити сподобалися речі, просто подивившись на перехожого, чи отримувати повідомлення при появі поблизу людини, одягненого так само, як і ви.
Безпрецедентний потік інформації від пристроїв безконтактної зв'язку (NFC) і переносної електроніки дозволить маркетологам повною мірою оцінити свою цільову аудиторію при визначенні маркетингових стратегій, а також дозволить уникнути інформаційного перевантаження.
Компанії Adidas доведеться подолати цю перешкоду, перш ніж вона приступить до реалізації свого плану - створити більше мільярда клієнтських контактних точок, вбудовувавши NFC-пристрої в свою продукцію.
Поки цей проект перебуває в стадії зародка, а компанія розширює свій техотдел, щоб мати можливість обробляти величезні масиви даних користувача.
На цьому тижні Джон Ворнер (Jon Warner), фахівець з інновацій компанії Adidas, заявив про те, що їм не потрібні дані "для галочки" - компанії потрібно твердо знати, хто саме є кінцевим споживачем її товарів.
Для рітейлерів більше значення має не збір, а аналіз даних, оскільки завдяки йому вони зможуть збільшити обсяги продажів і завоювати лояльність клієнтів.
Розквіт розумних магазинів
Торговий простір офлайн-рітейлерів у найближчому майбутньому буде використовуватися набагато раціональніше. Появи так званих "чутливих магазинів» (сентиментальні магазинів) сприяє розвиток штучного інтелекту.
Ці технології доступні вже сьогодні, що дозволяє рітейлерам в реальному часі керувати враженнями клієнтів. Смарт-вендінг, інтелектуальні полки та інші інновації говорять про можливість реалізації прогнозів Девіда Рота.
На думку моди дизайнера Ребеки Минкофф (Rebecca Минкофф), справжнім проривом в індустрії стане поява "розумних примірочних", які будуть запам'ятовувати весь одяг і дозволять користувачеві легко порівнювати декілька варіантів.
Виступаючи на SXSW, старший віце-президент з електронної комерції, маркетингу та роздрібної торгівлі компанії Ребекка Минкофф Емілі Калп (Емілі Калп) зазначила, що бізнес давно намагається зрозуміти, що відбувається в примірочних: за якими критеріями покупці вибирають одяг? Що ними рухає?
У світі багатоканального маркетингу рітейлери занадто часто фокусуються на макрорівні, забуваючи про персоналізованому підході до клієнтів: ". Ви ніколи не будете користуватися технологіями заради самих технологій Ми хочемо створити більш інтуїтивну взаємодію з клієнтами".
Девід Ньюман (David Newman), директор з роздрібної торгівлі інноваційної лабораторії Target повідомив, що зараз компанія працює над перекладом власної ритейл-стратегії в "реальному часі", яка дозволить збувати продукцію в обхід існуючих каналів.
Компанії потрібні не прості клієнти, а ті, хто зможе надати йому підтримку, тому всі дані покупців зіставляються з інформацією сервісу Pinterest, що дозволяє знайти нові тренди і відповідати їм повною мірою.
"Той, хто вважає, що онлайн містить більше даних, помиляється", - зізнається керівник відділу з інновацій в роздрібній торгівлі компанії Ebay Хілі Сайфер (Хілі Cypher). - "Звичайний магазин надасть вам дані на порядок краще.
Онлайн-рітейлер доставляє товари за своїми офлайн-точкам, намагаючись бути зручніше для покупців і стати чимось більшим, ніж просто торговим майданчиком. Кожна нова технологія - лише контактна точка на шляху до здійснення покупки. Звичайних магазинах нічого не загрожує, але їм доведеться змінюватися ".
![]() |
Офлайн нікуди не дінеться
Проблема роздробу полягає в тому, що, на відміну від клієнтів, у неї не відбувається ніяких змін.
Представники Ebay, і Target, Levi "з Ребекка Минкофф всі як один скаржилися на розбіжність між їх продуктами і бажаннями покупців, але кожен з них поділився своїми планами щодо створення таких умов, щоб управління покупками в реальному житті нічим не відрізнялося від онлайну. Проте всі з них знайшли якесь рішення.
Для Леві "и це робота над створенням спільнот, а для взуттєвого бренду Toms - клубні кавові точки для своїх покупців Рітейлери не думають забувати про найголовніше -. Налагодженню довготривалих відносин зі своїми клієнтами та надання їм хорошого сервісу.
Статья интересная. Есть конечно свои но. Кстати -поздравляю ті сменил дизайн
ОтветитьУдалить