Брендові компанії-рекламодавці все частіше стали публікувати свої рекламні оголошення в Instagram, поступово йдучи з соціальної мережі Facebook. Таке дослідження провела аналітична компанія L2.
На сьогоднішній день кількість брендових постів в Instagram
перевищує кількість постів в соцмережі Facebook. Такий стан справ фахівці-аналітики пов'язують з новою політикою соціальної мережі.
Згідно набрав чинності новими правилами Facebook, алгоритм органічного охоплення аудиторії був знижений. Щоб рекламу побачили якомога більше користувачів, компанії повинні були платити за додаткове розміщення. Якщо цього не зробити, то пост буде висіти деякий час, поки не набере певну кількість переглядів або лайків, а потім зникає. Facebook пояснив таке нововведення тим, що користувачі стали незадоволені засиллям рекламних оголошень, тому розробники і вирішили ввести інструмент, завдяки якому кожна окрема реклама буде націлена на певну аудиторію. Це повинно принести більшу користь від розміщення оголошень як для відвідувачів, так і для рекламодавців, пояснили в Facebook. Однак, компанії не поставилися з особливим захопленням до цього і стали шукати нові засоби для просування своєї продукції.
Оскільки останнім часом ресурс Instagram має величезну популярність серед користувачів, число яких зросло в кілька разів за останні місяці, рекламодавці звернули пильну увагу на нього. На відміну від Facebook, Instagram зараз залишається відкритим для інформації будь-якого контенту.
За четвертий квартал 2014 компанія L2 досліджувала діяльність 250 брендів. Щотижня вони розміщували в Instagram 9,3 постів, а в Facebook 8,8. Для порівняння, в 2013 році ці показники дорівнювали 7,5 і 11,1 відповідно.
Варто відзначити, що такий перехід від Facebook до Instagram є передбачуваним кроком для маркетолов, оскільки органічний охоплення останнього виглядає набагато привабливішою. Крім цього, аналітики з'ясували, що лідером по залученню користувачів до постів став автомобільний сегмент - 1,52%. На другому місці опинилися пости з напоями - 1,32% залучення.
На сьогоднішній день кількість брендових постів в Instagram
перевищує кількість постів в соцмережі Facebook. Такий стан справ фахівці-аналітики пов'язують з новою політикою соціальної мережі.
Згідно набрав чинності новими правилами Facebook, алгоритм органічного охоплення аудиторії був знижений. Щоб рекламу побачили якомога більше користувачів, компанії повинні були платити за додаткове розміщення. Якщо цього не зробити, то пост буде висіти деякий час, поки не набере певну кількість переглядів або лайків, а потім зникає. Facebook пояснив таке нововведення тим, що користувачі стали незадоволені засиллям рекламних оголошень, тому розробники і вирішили ввести інструмент, завдяки якому кожна окрема реклама буде націлена на певну аудиторію. Це повинно принести більшу користь від розміщення оголошень як для відвідувачів, так і для рекламодавців, пояснили в Facebook. Однак, компанії не поставилися з особливим захопленням до цього і стали шукати нові засоби для просування своєї продукції.
Оскільки останнім часом ресурс Instagram має величезну популярність серед користувачів, число яких зросло в кілька разів за останні місяці, рекламодавці звернули пильну увагу на нього. На відміну від Facebook, Instagram зараз залишається відкритим для інформації будь-якого контенту.
За четвертий квартал 2014 компанія L2 досліджувала діяльність 250 брендів. Щотижня вони розміщували в Instagram 9,3 постів, а в Facebook 8,8. Для порівняння, в 2013 році ці показники дорівнювали 7,5 і 11,1 відповідно.
Варто відзначити, що такий перехід від Facebook до Instagram є передбачуваним кроком для маркетолов, оскільки органічний охоплення останнього виглядає набагато привабливішою. Крім цього, аналітики з'ясували, що лідером по залученню користувачів до постів став автомобільний сегмент - 1,52%. На другому місці опинилися пости з напоями - 1,32% залучення.
|
|




Комментариев нет:
Отправить комментарий