Копірайтер - це
фахівець, який пише рекламні тексти. Результат якісної роботи копірайтера -
текст, після прочитання якого виникає бажання придбати рекламований товар.
Написати текст
нескладно, і це можуть всі, але написати гарний, пропорційний, цікавий текст може
тільки копірайтер.
Образ
копірайтера, як «головного по слоганів»,
міцно в'ївся в суспільну свідомість.
Що ж, копірайтерів іноді доводиться
створювати слогани, але в їх роботі вони займають таке ж місце, як епіграми в
творчості Пушкіна.
Вони весело
винаходять КРАШние, залізна! Дорожні та інші прикольні «слоган». Згадайте
Татарського з покоління «П» Пелевіна.
Копірайтер - це,
перш за все, фахівець з рекламної думки, або продають моментів.
Досвід показав,
що виявити ці моменти, що продають можна тільки за допомогою «емоційного»
аналізу з позиції клієнта буквально за все, що пов'язано з предметом реклами:
ринку, товару, фірми-рекламодавця, конкурентів і т.д.
Деякі копірайтери
самі спочатку йдуть продавати товар, щоб краще зрозуміти ці моменти, що
продають, спілкуючись з покупцями.
Особисті якості:
Копірайтер
сьогодні працює з автомобілями, завтра з одягом, післязавтра з пивом. А тому він
повинен вміти швидко «влазити» в незнайомий для нього бізнес, перекопувати гори
літератури, працювати з джерелами, швидко засвоювати, схоплювати, аналізувати.
Він повинен бути допитливий і в'едлів. І дуже працьовитий!
Освіта (Що треба знати?):
Для копірайтера,
як показує досвід, один рік практики краще, ніж п'ять років навчання.
Найчастіше це
колишні досвідчені журналісти з економічною освітою і досвідом роботи в
рекламі. Копірайтер - НЕ літератор, а продавець, маркетолог, бізнесмен.
Щоб стати хорошим
копірайтером потрібно багато знати: маркетинг, поведінка споживача, теорію
продажів, закони зорового сприйняття, комп'ютерні програми і багато іншого.
Потрібно мати жваве перо, уяву і інтуїцію. Так, трохи таланту також не
зашкодить!
Місце роботи та кар'єра:
Рекламні
агентства, рекламні відділи великих компаній, BTL-агентства, видавництва, ЗМІ,
фріланс, копірайт-агентства.
Автор рекламних текстів
Цю професію, як
правило, вибирають молоді та енергійні. Серед нинішніх копірайтерів навряд чи
знайдеться багато людей старше 35 років, оскільки ті, хто починали писати
рекламні тексти ще в 1990-х, сьогодні або покинули рекламний бізнес, або,
навпаки, вже давно керують власними агентствами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий