вторник, 26 апреля 2016 г.

Професія копірайтер

Професія копірайтер
Копірайтер - це фахівець, який пише рекламні тексти. Результат якісної роботи копірайтера - текст, після прочитання якого виникає бажання придбати рекламований товар.
Написати текст нескладно, і це можуть всі, але написати гарний, пропорційний, цікавий текст може тільки копірайтер.
Образ копірайтера, як «головного  по слоганів», міцно в'ївся в суспільну свідомість.
Що ж, копірайтерів іноді доводиться створювати слогани, але в їх роботі вони займають таке ж місце, як епіграми в творчості Пушкіна.

Вони весело винаходять КРАШние, залізна! Дорожні та інші прикольні «слоган». Згадайте Татарського з покоління «П» Пелевіна.

Копірайтер - це, перш за все, фахівець з рекламної думки, або продають моментів.
Досвід показав, що виявити ці моменти, що продають можна тільки за допомогою «емоційного» аналізу з позиції клієнта буквально за все, що пов'язано з предметом реклами: ринку, товару, фірми-рекламодавця, конкурентів і т.д.

Деякі копірайтери самі спочатку йдуть продавати товар, щоб краще зрозуміти ці моменти, що продають, спілкуючись з покупцями.

Особисті якості:


Копірайтер сьогодні працює з автомобілями, завтра з одягом, післязавтра з пивом. А тому він повинен вміти швидко «влазити» в незнайомий для нього бізнес, перекопувати гори літератури, працювати з джерелами, швидко засвоювати, схоплювати, аналізувати. Він повинен бути допитливий і в'едлів. І дуже працьовитий!

Освіта (Що треба знати?):


Для копірайтера, як показує досвід, один рік практики краще, ніж п'ять років навчання.
Найчастіше це колишні досвідчені журналісти з економічною освітою і досвідом роботи в рекламі. Копірайтер - НЕ літератор, а продавець, маркетолог, бізнесмен.
Щоб стати хорошим копірайтером потрібно багато знати: маркетинг, поведінка споживача, теорію продажів, закони зорового сприйняття, комп'ютерні програми і багато іншого. Потрібно мати жваве перо, уяву і інтуїцію. Так, трохи таланту також не зашкодить!

Місце роботи та кар'єра:


Рекламні агентства, рекламні відділи великих компаній, BTL-агентства, видавництва, ЗМІ, фріланс, копірайт-агентства.

Автор рекламних текстів



Цю професію, як правило, вибирають молоді та енергійні. Серед нинішніх копірайтерів навряд чи знайдеться багато людей старше 35 років, оскільки ті, хто починали писати рекламні тексти ще в 1990-х, сьогодні або покинули рекламний бізнес, або, навпаки, вже давно керують власними агентствами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий